01.06.2015
Avalikustati uus ettevõtte nimi

Bayer MaterialScience’i uueks nimeks saab Covestro

Bayer kontsern teatas, et nende MaterialScience ettevõtte uueks nimeks saab Covestro. See hakkab kehtima 1.septembril 2015. aastal. Bayer plaanib tuua  Covestro aktsiad börsiturule hiljemalt 2016. aasta keskpaigaks. Plaan muuta Bayer MaterialScience eraldiseisvaks ettevõtteks tehti avalikkusele teatavaks 2014. aasta septembris.

Covestro Zoom image
Patrick Thomas, Bayer MaterialScience’i peadirektor ja Covestro peadirektori kandidaat

Nimi Covestro moodustati sõnadest, millel põhineb uue ettevõtte identiteet. C ja O tähistavad koostööd (inglise keeles collaboration) ning VEST tähistab ettevõtte investeeringuid moodsatesse tootmisüksustesse. Viimased tähed STRO tähistavad firma tugevust (inglise keeles strong)  innovatsioonis, turupositsioonis ja tööjõu poolest.

 

„Covestro esindab innovaatilise polümeere tootva ettevõtte julget uut suunda,“ räägib Patrick Thomas, Bayer MaterialScience’i peadirektor ja Covestro peadirektori kandidaat. „Me oleme ettevõte, mida toetab tugev ja kogenud juhtkond, kes on tõestanud end tipptasemel ja täielikult pühendunud väärtuste loomisele. Meil on lojaalsed ja pühendunud töötajad, kellega koos oleme kindlad, et suudame olla tulevikus edukad,“ lisas ta. Nimi on osa Covestro korporatsiooni identiteedist, mis hõlmab erilist uut ja värvikat, elavat kaubamärki.

 

 

„Valisime Covestro, kuna see peegeldab põnevat võimalust, mille kasutamiseks me peame oma tugevusi veelgi kiiremini, efektiivsemalt ja paindlikumalt maailma konkurentsiareenil näitama,“ rääkis Thomas. „Uus nimi on osa kaubamärgist ja identiteedist, mis on saadud meie klientide, töötajate ja teiste ettevõttele oluliste inimeste kuulamise tulemusena, ning mis peegeldab meie innovatsiooni, talenti ja suurelt mõtlemist. Ma olen täiesti veendunud, et meie värvikas identiteet ja positiivne visioon aitavad meid inspireerida ja motiveerida meie uuel tulevikku suunatud teel.“

 

Thomas lisas, et eraldiseisvus annaks uuele ettevõttele suurema paindlikkuse, et püüelda iseseisvalt oma tegevuseesmärkide poole. „Need platvormid sisaldavad meie juhtpositsioone turul, soodsaid tegevusala dünaamikaid, meie tipptasemel varade baasi koos juhtiva protsessitehnoloogiaga, portfelli, mis koosneb kõrge väärtusega erialategevustest ja suurte oskuste ja motivatsiooniga erakordsetest töötajatest,“ lisas ta.

Viimati uuendatud: 01.06.2015  Copyright © Bayer Nordic
http://www.bayer.com

Jaga seda lehte

Blogig ja mikroblogid

Uudised

Bookmark Services

Sulge ×